יש האומרים שיותר קשה לשמור על הלקוח מאשר להביא אותם אליך בפעם הראשונה.
זה ענף נפרד בעסק בעל התמחות שונה וכלים שונים לפתרון הבעיות.
חברות מבינות שבשביל לטפס מעלה בסולם, זה לא מספיק רק לגרום ללקוחות לקנות את המוצר הזוהר שלכם, החברה צריכה למצוא דרכים לשמר את הלקוח שקנה מוצר, "שימור לקוחות" משמעו זרם מתמשך של הכנסה ללא העלות או המאמץ של גיוס ורכישה של לקוחות חדשים.
כסף קל כמו שאומרים.
אז איך עושים את זה?
תתקשרו ואנו נדאג לכל השאר!
שנתחיל לתכנן את האירוע הקרוב שלכם?
איך האירוע היה להם?
"היי, היינו אתמול ביום כיף והיה מאוד מוצלח.
רצינו להגיד המון תודה על הכל , סופ"ש נעים."
"היה מעולה כולם היו מרוצים , תודה רבה על הכל וכל התיאומים."
"היה מעולה , אין עליכם תודה רבה !!"
"היוש! רק רוצה להגיד שהיה ממש מוצלח, כולם השתתפו ונהנו מאוד! תודה רבה על כל הסבלנות, זה לא היה קורה בלעדייכם♥️"
"ערב מבורך יקרה! היה סיור מושלם ואני חייבת לציין לשבח את מני המדריך🙏🏻 מקצועי, נעים הליכות , רבוי ידע וחביב על הבריות. ישר כח"
"היי אהובות
היה מקסים
סימה מ ד ה י מ ה ברמות אחרות!"
"היה מדהים , תודה רבה נהננו מאוד!!!"
"לימור והצוות תמיד קשובים לכל פניה ובקשה .
מלווים ותומכים ונותנים מענה הכי טוב לכל גיבוש ואירוע"
"הי לימור,
איזה כייף שיש על מי לסמוך ולדעת ולחוש שממש חשוב לך ולצוות שלך לסייע לי ובאמצעותי לכלל הגמלאים ולהעניק להם זמן איכות בזמנם הפנוי.
לגביהם, הרצאות,טיולים,נופשונים ועוד שווים "כתרופה" המשדרגת את רמת ואיכות חייהם ואת משמשת "כרוקחת" מעולה ומקצועית"